2012. szeptember 5., szerda

Most nincs kép, nem volt kedvem feltölteni.Most csak egy gondolat van.Nem tudom más gyöngyfűzővel is megesett már ilyen,vagy csak én lakom rossz helyen?A személyes környezetembe lévő "kedves ismerősök",akik esetleg tudják,hogy néha fűzőcskézek,olyan megjegyzéssel vannak,hogy :"milyen jó,hogy ilyen sok időm van"......hát el tudja venni a kedvem.
Olyan sokan fűznek gyöngyöt,szebbnél szebb ékszereket és egyéb dolgokat,akár gyermek mellett.Akkor ők mind "ráérő,időmilliomos" emberek,akiknek nincs más dolguk?Nem értem az embereket,irigységből vagy nagyképűségből állit olyat,hogy semmire nincs ideje?
Bocsánat,csak elgondolkodtam.De abba is hagyom,mert még megárt.

3 megjegyzés:

  1. Kedves Annamari!
    Ne vedd fel az ilyen emberek mondatait. Nekem is 2 gyerekem van egy 3,5 éves és egy 7 hónapos. Lefekvés után, max 1 órát fűzök. Mert jó valamit alkotni, mert jó egy kicsit megpihenni a mindennapok után és jó töltődni, hogy másnap a gyerekeimnek 100%-os lehessek. Lehet, hogy nekik nem idejük, hanem kedvük, kitartásuk, érdeklődésük nincs az ilyen dolgok iránt. Én is elgondolkodtam.....Lehet, hogy tényleg megárt:)
    Izgalommal várom az új virágodat:)

    VálaszTörlés
  2. Én is szoktam hasonló "kedves" megjegyzéseket kapni, de már nem törődöm velük. Nem vagyok időmilliomos, de a legtöbb ember, ha megnézné az órát, mikor leül a tv elé és akkor is, mikor felkel onnan... Én szinte sosem nézek tévét, legfeljebb hallgatom és közben alkotok. Nekem az olyan, mintha megállna a világ és csak én magam lennék, meg a gyöngyök.
    A másik oldalon pedig, az emberek jó része nem veszi a fáradtságot, hogy ilyen apróságokkal foglalkozzon. (Még azok közül sem, akik egyébként értékelik a munkámat, tetszik nekik, de ha felajánlom, hogy fűzögessünk együtt... akkor gyorsan sok dolguk lesz.)

    Dolgozz csak nyugodt szívvel tovább és én is várom, milyen gyönyörűség kerül ki a kezedből!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a biztató szavakat! :)Próbálok nem törődni a csípős beszólásokkal ,de néha azért bánt.Talán ha eljárnék szomszédolni vagy kocsmázni....az talán nem szúrna szemet :)
    Igazad van Mónika ,a tévét elég hallgatni,nekem is csak háttérzajnak kell.:)

    VálaszTörlés